W ramach akcji "poznaj lepiej autora bloga", przedstawiam bardzo krótki i przyjemny tag. Czytelnicy są różni- nasze zwyczaje, upodobania i podejścia do głównego przedmiotu naszych zainteresowań są odmienne, łączy nas jednak wspólna miłość. W tym króciutkim poście, możecie się dowiedzieć jak specyficznym molem jestem ja. Zapraszam do czytania i powielania tego uroczego tagu na waszych stronach.

1. Jeżeli mam wybrać czy wydam ostatnie pieniądze na książki czy jedzenie... Wydam na książki.
2.Lubię zaznaczać cytaty tymi uroczymi kolorowymi indeksującymi karteczkami.
3. Czytam wszędzie o ile w danym miejscu na moje tomiszcze nie czyha żadne niebezpieczeństwo.
4. Mam dość sporą biblioteczkę i lubię dzielić się jej zawartością.
5. Często przygarniam z antykwariatów klasykę literatury za grosze, ale również i wyższe kwoty.
6. Śpię z książkami.
7. Jestem fanką ładnych okładek.
8. Nienawidzę obwolut, ściągam gdy czytam daną książkę. Zakładam dopiero gdy skończę i wraca ona bezpiecznie na półkę.
9. Czytając kryminały typuje wszystkich podejrzanych, a potem powoli wykreślam. Moje typy jednak nie zawsze pokrywają się z tymi książkowymi.
10. Za niszczenie książek karałabym ciężkimi pracami społecznymi.

/Aniela