Cześć! Z okazji dzisiejszych mikołajek przychodzę do Was z postem na to święto! Mam nadzieję, że wszyscy byliście grzeczni i Mikołaj spełnił Wasze marzenia :)
Tag jest bardzo prosty. Wybieram pięć książek, które będę losować do odpowiednich kategorii i do każdej z nich wybiorę dwie postaci, które wg mnie pasują najbardziej.



Oto książki, które wybrałam:
- "Wybrani" C.J.Daugherty
- "Szukając Alaski" John Green
- "Harry Potter" J.K.Rowling 
- "Mechaniczny książę" Cassandra Clare
- "Następczyni" Kiera Cass

Tag wzięłam z bloga Aleja Czytelnika, na którego bardzo serdecznie Was zapraszam :)
Mam nadzieję, że wszystko jasne i możemy zaczynać!
Zapraszam!!!



Mikołaj, czyli bohater, który w jedną noc obleci cały świat na swoim Rudolfie, rozdając dzieciom słodycze (Harry Potter)
Najbardziej do tej roli  pasuje mi Hagrid. Byłby idealnym Mikołajem, za równo z wyglądu, jak i z charakteru. Na pewno dobrze zająłby się Rudolfem i pewnie niektórym (tym najgrzeczniejszym) dzieciom dorzucałby kilka słodyczy dodatkowo :)

Pani Mikołajowa, która będzie się troszczyła o Mikołaja (Harry Potter)
Padło na Olimpie Maxime, dyrektorkę francuskiej szkoły magii. Na pewno zajęłaby się dobrze
Hagridem. W czasie Turnieju Trójmagicznego coś między nimi zaiskrzyło i sądzę, że pani dyrektor chętnie zatroszczyłaby się Hagridem.




Elf-producent, czyli postać, która zaprojektuje Twój prezent (Następczyni)
Myślę, że dobrym wyborem byłby Henri. Pewnie upiekłby mi coś pysznego i włożyłby dużo czasu w przygotowanie idealnego prezentu.



Elf-łasuch, czyli bohater, który zje z Twojej choinki wszystkie słodycze (Następczyni)
Moim łasuchem będzie Osten, czyli najmłodszy brat Eadlyn. Nie wątpię, że ten urodzony łobuziak dorwałby się do mojej choinki i doszczętnie ją wyczyścił :)

Elf-leniuch, czyli postać, która będzie spała podczas pracy (Wybrani)
Strasznie trudno kogoś wybrać. Wszyscy byli bardzo pracowici. Nie pomaga też fakt, że jestem już na czwartej części i nie za bardzo pamiętam postaci z pierwszych tomów. 
Jeśli sobie przypominacie kogoś kto by pasował to napiszcie mi proszę w komentarzach (tylko proszę bez spoilerów!)


Elf-psotnik, czyli postać, która zrobi kawał Mikołajowi (Wybrani)
Sadzę, że Allie z Carterem wywinęliby jakiś dobry kawał Mikołajowi, który na długo pozostałby w pamięci uczniów Cimmerii. 



Rudolf, czyli postać, która pociągnie sanie Santa Clausa (Szukając Alaski)
Stawiałabym na Miles'a. Jest uczynny i odpowiedzialny, więc sądzę, że udźwignąłby to zadanie.



Niegrzeczne dziecko, które dostanie rózgę (Szukając Alaski)
Myślę, że tym łobuziakiem byłby Pułkownik. Chociaż z Alaski też było niezłe ziółko, więc sądzę, że walka byłaby wyrównana. 

Grzeczne dziecko, które dostanie wymarzony prezent (Mechaniczny książę)
Tym grzecznym dzieckiem może być tylko i wyłącznie Jem. On zawsze jest posłuszny i dobry, więc nie widzę powodu, dla którego ktokolwiek, a zwłaszcza Św. Mikołaj nie chciałby mu przychylić nieba.



Camper, który podejrzy Mikołaja (Mechaniczny książę)
No któż inny jak nie Will.Chyba nie muszę tłumaczyć... :)

To już wszystko w tym TAGu. Mam nadzieję, że Wam się podobał i życzę Wam udanych Mikołajek ;)
Zapraszam Was oczywiście na mojego Instagrama: showtunes3113



/Anonimowa Poetka