"Because reading is one of the joys of life, and once you begin, you can't stop, and you've got so many stories to look forward to."
- Benedict Cumberbatch




Skąd to się wzięło?
Pewnego pięknego dnia, wertując niezmierzone oceany Internetów trafiłam na wyjątkowo interesującą stronę, do której link znajdziecie na samym dole posta. Jest to właściwie spis książek związanych z szeroko pojętą twórczością jednego z moich ulubionych, na pewno wam znanego- Benedicta Cumberbatcha. Przyglądając Się liście stwierdziłam, że chętnie zapoznałabym się z niektórymi z lekturami tam wymienionymi.

O co chodzi?
Postanowiłam wybrać parenaście tytułów z którymi zapoznam się, równocześnie sięgając także do filmów, audycji, przedstawień z nim związanymi. Nie planuje tego realizować w określonej ilości czy też czasie- powoli będę wybierać co bardziej interesujące tytuły.
Wszystkie moje poczynania w tym zakresie planuję prezentować na blogu, porównując niejako książek i odpowiednie jej dzieło.

Po co?
Bez jakiś konkretniejszych powodów. Uważam, że to świetny pomysł, żeby jednocześnie rozwijać dwie swoje pasje. Warto wspomnieć, że nie jest to żadne wyzwanie, czy coś takiego mimo iż spis moich przedsięwzięć znajdzie się właśnie w zakładce pod takim tytułem. Robię to dla własnej przyjemności, ale jeżeli komuś się spodoba pomysł to zachęcam do jego  realizacji.

Pierwsze trzy tytuły którymi jestem zainteresowana to:




<Tetralogia wydana razem

w jednym tomie z okazji
adaptacji BBC. W skład
wchodzą: Some Do Not...
(polski tytuł - Saga o
dżentelmenie) No More
Parades A Man Could Stand

Up Last Post>



























***
Przepraszam za zamieszanie z publikacją postów, problemy nie do końca ode mnie zależne (podły, nie zapisujący plików world etc. )

/ Aniela