Dzień Dobry w ten wspaniały dzień!

Witam Was na blogu po dość długiej przerwie. Niezmiernie Was przepraszam i chciałabym móc Was zapewnić, że więcej się to nie powtórzy, ale przecież wszyscy doskonale wiemy jakie to życie potrafi być nie przewidywalne. Dlatego  nie przedłużając zapraszam na moją, trochę inną, recenzję przewspaniałej książki pt." Piąta Fala. Bezkresne Morze".

Dosyć dawno temu czytałam drugą część WSPANIAŁEJ dystopijnej trylogii "Piąta Fala".
Rick Yancey to chyba jeden z najlepszych autorów na świecie. Tę trylogię powinni dodać do kanonu lektur szkolnych!
Po tym jak prawie 97% populacji Ziemi zostało zabite przez Obcych, ci, którym udało się przeżyć zrozumieli, że nie mogą ufać nikomu. Cassie i jej przyjaciele muszą przeżyć okrutna zimę i zakończyć tą okropną wojnę. Bo żeby ocalić ludzkość trzeba też zachować resztki człowieczeństwa.

A ja, zapraszam Was serdecznie na krótką sesję książki i kilka moich ulubionych cytatów (wierzcie mi, to był ciężki wybór).

/Zakładka "Keep Calm..." - Epikbox  



"Wszystko ma znaczenie (...) Każdy ruch. Mistrzostwo osiąga się wtedy, gdy za każdym razem się rozumie, jak wiele znaczy każdy z nich"

"Zapomniałam, jak okrutni potrafią być Przybysze. Nie wystarczy im, że strzelą ci w serce.
 Nie. Najpierw muszą je wyrwać i zmiażdżyć, ściskać w dłoniach, 
aż zacznie im przeciekać między palcami jak plastelina"


"Nie ma nadziei bez wiary i wiary bez nadziei, 
nie ma miłości bez zaufania, nie ma zaufania bez miłości. 

"Jesteś czymś więcej niż tylko sumą swoich doświadczeń"


 "Jeśli gdziekolwiek kryła się jeszcze odrobina nadziei, należało jej szukać 
w szalonych obietnicach złożonych z miłości"

"Niektóre rzeczy, nawet najmniejsze, dorównują wartością sumie wszechrzeczy"


"Czasem trafiasz w złe miejsce w złym czasie.
Nikt nie ponosi winy za to, co się wtedy dzieje."

"Bo miłość jest irracjonalna (...) Nie ma żadnych zasad. Nawet własnych.
 Miłość to jedyna rzecz we wszechświecie, której nie da się przewidzieć"


Podsumowując książka GENIALNA. Jak dla mnie 10/10! Jeśli przeczytaliście pierwszą część, to sięgajcie szybciutko po drugą, bo zapewniam Was, nie zawiedziecie się!

A ja serdecznie zapraszam Was na mojego instagrama, gdzie staram się codziennie dodawać zdjęcia :) showtunes3113

/Anonimowa Poetka