Cześć!
Zapraszam Was dzisiaj na krótką recenzję tej przecudownej książki Jennifer Niven pt."Wszystkie jasne miejsca". Niedawno ją skończyłam i muszę przyznać, że jestem oczarowana nią. Super język, wspaniała historia, dobrze wykreowani bohaterowie. No lepiej być nie mogło! 
Historia opisana w książce pani Niven jest lepsza niż rollercoster. Raz się człowiek śmieje, a już za chwilę płacze. Ale wszystko to daje taki fajny klimat. No po prostu bomba!
Jak ktoś jeszcze nie czytał tej książki, to nie wiem co robi ze swoim życiem! Biegnijcie po nią i wskakujcie na fotele z herbatką, bo nie ma co tracić czasu! Będziecie po niej płakać, śmiać się oraz mogę Was zapewnić, że będziecie po niej innymi ludźmi! Jak dla mnie 9.5/10. Serdecznie polecam :)



"Gdyby wszystko inne zginęło, lecz on pozostał, ja nadal bym istniała; 
lecz gdyby wszystko inne trwało, a on został unicestwiony, 
cały wszechświat stałby się całkowicie obcy"
Wichrowe Wzgórza Emily Bronte



"Jesteś wszystkimi kolorami jednocześnie, w największej ich jaskrawości."


"Jakie to musi być okropne uczucie kochać kogoś i nie móc mu pomóc."


"Największym problemem ludzi jest to, że zapominają, iż najczęściej liczą się właśnie drobiazgi."


"-Uważasz, że istnieje coś takiego jak idealny dzień?
-Co takiego?
- Idealny dzień. Od rana do nocy. Kiedy nie dzieje się nic okropnego, smutnego ani zwyczajnego. Uważasz, że to możliwe?
- Nie wiem.
- A przeżyłaś taki dzień?
- Nie
- Ja też nie. Ale nadal go szukam."


"Byłeś pod każdym względem wszystkim, czym można być. (...) 
Gdyby ktokolwiek mógł mnie uratować, byłbyś to Ty"
Virginia Woolf. Biografia Quentin Bell




"Sam rozwój zawiera w sobie zarodek szczęścia"
To My Daughters With Love Pearl S. Buck




"Jest tylko teraz, a jeżeli teraz jest ledwie dwoma dniami, to te dwa 
dni są twoim życiem i wszystko w nich będzie w odpowiedniej proporcji"
Komu bije dzwon  Ernest Hemingway




"Niekiedy piękno tkwi także w trudnych słowach
 - wszystko zależy od tego, jak je przeczytasz"

Zapraszam Was jeszcze na mojego instagrama, gdzie możecie znaleźć więcej moich zdjęć!







/Anonimowa Poetka